سلام غریبه

سلام غریبه

اشتباهم این بود !! عمق رابطه مان آنقدر نبود که درون آن شیرجه زدم . . .
سلام غریبه

سلام غریبه

اشتباهم این بود !! عمق رابطه مان آنقدر نبود که درون آن شیرجه زدم . . .

اس ام اس های باحال

از غضنفر میپرسن نظرت راجع به زلزله چیه ؟
میکه طرح خوبیه ، تکان دهنده ست !

مابقی در ادامه مطلب

التماس غضنفر به عابر بانک ! :

غلط کردم ، پول نمیخوام  فقط گواهی نامه ام رو پس بده !

پیش بینی غضنفر در مورد جام جهانی :

به نظر من تو جام جهانی خارج قهرمان میشه !
 


یارو میره کمیته امداد، هیچی بهش نمیدن،میگه: واگذارتون کردم به کلید اسرار!


به یارو میگن بهترین شهر دنیا کجاست؟

میگه : سانفرانسیسکو میگن بنویسش میگه غلط کردم ، قم !


طبق آمار انجام شده نماز میت بیشترین طرفدار را در میان  دارد، زیرا :

وضو نمی خواهد

با کفش می شود خواند

رکوع و سجده ندارد

واجب نیست.سالی چند بار بیشتر اجرا نمیشه

و تازه بعد از اتمام آن نهار هم میدن !


سلام ببین می تونی پول جور کنی ایران خودرو به مناسبت عید غدیر فروش ویژه گذاشته :

پژو 206 ودیعه 1000000 تومان. ماهیانه 20000 تومان. تحویل :همزمان با ظهور آقا  !!!!


امروز تولد پت و مته. تو هم این روزو مثل من به خنگ ترین دوستت تبریک بگو


خاطرات دختر غضنفر:اول دبستان خواندیم آن مرد آمد. سالها گذشت ما ترشیدیم هنوز آن مرتیکه نیامده


غضنفر با خرش عکس میگیره. به خانومش میگه اگه گفتی من کدومم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد