سلام غریبه

سلام غریبه

اشتباهم این بود !! عمق رابطه مان آنقدر نبود که درون آن شیرجه زدم . . .
سلام غریبه

سلام غریبه

اشتباهم این بود !! عمق رابطه مان آنقدر نبود که درون آن شیرجه زدم . . .

پیامک های عاشقانه


سهم من از شب شاید همان ستاره ای باشد که همیشه پنهان است همیشه همیشه همیشه... و یا به قول قاصدک ستاره ای من همان است که پیدا نیست ...


شاید رفتم...از هر جایی که هستم...از هرجایی که قرار است باشم.. از هر جایی که آدمکها خوشحالند که آنجا پیدایم میکنند... خدا حافظ..همین حالا...برای رفتنی که شاید همین روزها بیاید ...

مردان همیشه میخواهند اولین عشق یک زن باشند ، زنان میخواهند آخرین افسانه یک مرد باشند

امشب باز قطرات اشک بیقرارانه تو را فریاد می زنند . بغضی راه گلویم را بسته .... نمیدانم شاید همین عشق است که می خواهد فریاد برآورد! اما دیگر تاب و توانی برایش باقی نمانده . هنوز هم قلبم با هر طپش تو را جست و جو می کند اما اینجا فقط غمی است که از زیبایی یک عشق به یادگار ماند

مابقی در ادامه مطلب


احساساتت رو روم بنویس .عصبانیتهات رو روم خط خطی کن . اشکاتو باهام پاک کن.حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی .فقط دورم ننداز

وقتی که دیگر نبود به بودنش نیازمند شدم وقتی که دیگر رفت به انتظار امدنش نشستم وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد من او را دوست داشتم وقتی او تمام شد من تازه اغاز شدم وچه سخت است متولد شدن مثل تنها زندگی کردن مثل تنها مردن

جائی بنویس : هیچ کس 2 بار زندگی نمی کند روزی 2 بار به این نوشته نگاه کن

خنده ات رو به همه بده، ولی لبخندت را به یه نفر، عشقت را به همه بده،ولی وجودت را به یه نفر، بذار همه عاشقت باشن، ولی خودت عاشق یه نفر باش

من آموخته ام به خود گوش فرا دهم و صدایی بشنوم که با من میگوید این لحظه مرا چه هدیه میدهد نیاموخته ام گوش فرا دادن صدایی را که با من در سخن است و بی وقفه میپرسد من بدین لحظه چه هدیه خواهم داد

نیاز و تو خودم کشتم که هرگز تا نشه پشتم زدم بر چهره ام سیلی که هرگز وا نشه مشتم من آن خنجر به پهلویم که دردم را نمی گویم به زیر ضربه های غم نیافتد خم به ابرویم مرا اینگونه گر خواهی دلت را آشیانم کن من آن نشکستنی هستم بیا و امتحانم کن

عشق یعنی خاطرات بی غبار دفتری از شعر و از عطر بهار عشق یعنی یک تمنا یک نیاز زمزمه از عاشقی با سوز و ساز عشق یعنی چشم خیس مست او زیرباران دست تو در دست او عشق یعنی ملتهب از یک نگاه غرق درگلبوسه تا وقت پگاه

ای کاش تنها یکنفر هم در این دنیا مرا یاری کند ای کاش می توانستم با کسی درد دل کنم تا بگویم که . من دیگر خسته تر از آنم که زندگی کنم تا بداند غم شبها یم را.... تا بفهمد درد تن خسته و بیمارم را......... قانون دنیا تنهایی من است.............. و تنهایی من قانون عشق است.... و عشق ارمغان دلدادگیست........ و این سرنوشت سادگیست...........

راه رسیدن به مو فقیت پر از مشکلات است که باید با به کار گیری همه توان خویش در جهت رفع آنها برآیید و بدانید که هیچ کاری بی رنج و مشقت به سرانجام نرسیده و نخواهد رسید.

کسی که همه راهها را می جوید، همه را از دست می دهد انسان باید به خواسته درونی خود گوش فرا دهد و دل به هدفی مشخص بسپارد و دنبال کارهای متفاوت نباشدو تمام نیروی روانی و بدنی خود را صرف یک کار بخصوص با توجه به علایق ،امکانات و قابلیتهایش بنمایدبیا شب‌های هجران را سحر کن به عشق خود دلم را شعله‌ور کن در این شبهای سرد بی‌ترنم لبانم را پر از شیر و شکر کن

تبه کردم جوانی را کنم خوش زندگانی را چه سود از زندگانی چون تبه کردم جوانی را

سکوت رابهانه کنی که عشق خواندنی شود! *بخوان که از صدای تویترانه ماندنی شود

اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش... اگه گوش هات پرسید بگو نشنیدمش... اگه دستت لرزید بگو مال سرماست... اما اگه دلت لرزید به خودت دروغ نگو دوستش داری!

نگار روزی دیگر فرا رسیده است.اگر چشم هایت گشوده شده اندو اگر می توانی صادقانه لبخند بزنی بدان که خداوند................... هنوز عاشق توست !!!!!!!!!!!!!!!

فکر بیدار ، فکری است که اصل و منشاء و رسالت خود را بشناسد . اگر انسان به خود ایمان داشته باشد هر غیر ممکن ، ممکن می شود . ما به این دنیا نیامده ایم تا یکدیگر را داوری کنیم ، بلکه وظیفه ی ما دوست داشتن و یاری رساندن ، به همدیگر است ما باید از گذشته درس عبرت بگیریم اما خود را زندانی آن نسازیم و با عشق و پشتکار دنیای بهتری بنا کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
sara سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

3vomish kheyli behem chasbid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد