سلام غریبه

سلام غریبه

اشتباهم این بود !! عمق رابطه مان آنقدر نبود که درون آن شیرجه زدم . . .
سلام غریبه

سلام غریبه

اشتباهم این بود !! عمق رابطه مان آنقدر نبود که درون آن شیرجه زدم . . .

sms

اگر 4 تکه نان خوشمزه داشته باشید و شما 5 نفر باشید. تنها کسی که از مزه نان خوشش نمی آید, مادر است!!!


همیشه از فاصله ها گلایه داشتیم شاید یادمان رفته که در مشق کودکی هم برای فهمیدن کلمات کمی فاصله لازم بود


دیشب که نمیدانستم به کدام یک از گریه هایم بگریم!!! خندیدم


سال ها گذشت و کسی ندید که انسانی با قاشق چای خوری، چای بخورد


داشتیم تو خیابون قدم می زدیم که یهو صداى ترمز شدیدى اومد و دو تا پا که یکى عمودى یکى افقى رو هوا بود... خلاصه ملت جمع شدن بالای سر طرف، که در این هنگام راننده پیاده شد و در کمال خونسردى گفت: آقا چیزیتون شد؟ یارو هم با همون وضع و صورت خونى مالى در حالی که به سختى نفس می کشید گفت: پـَـ نه پَــ، خودمو انداختم زمین از داور پنالتى بگیرم! راننده گفت: نمکدون! منظورم اینه که می خواى زنگ بزنم اورژانس؟ یارو گفت: پـَـ نه پَــ، زنگ بزن برنامه نود، عادل اینا کارشناسى کنن صحنه پنالتى بود یا نه!


اگه عشقی نباشه ، آدمی نیست.. اگه آدم نباشه ، زندگی نیست... نپرس از من چه آمد بر سر عشق ... جواب من به جز شرمندگی نیست....


معلم: فعل کشیدن را صرف کن . شاگرد کشیدم کشیدی پاره شد !!!!


همیشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش میگیره جلوی همه گریه کنه

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ق.ظ http://idream.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری
من لینک شما رو ثبت کردم
ممنون میشم که شما هم نو ثبت کنین
موفق باشین

حتما عزیز

شادی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

ممنونم از لینکت

خواهش میکنم

حنا چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ http://hana3000.blogsky.com/

سلام مطالبتون رو خوندم جالب بود موفق باشید شما رو اد کردم .

ممنون حنا جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد